Hatékony ügyfélkapcsolat tréning

Az ügyfélkapcsolat tréning célja:

Tudatos ügyfélkapcsolat menedzsment – nagyon gyakorlatias program, ahol minden egyes ügyfélkapcsolatot befolyásoló elemet gyakorlunk és kipróbálunk. A célunk, hogy a résztvevő és az ügyfél is a lehető legelégedettebbek legyenek a kommunikáció, ügyintézés során. Ezért sorra vesszük a szolgáltatási minimum elveit, visszajelzést kaphatsz a telefonos kommunikációdról, és segítséget abban, hogyan védd meg a saját, vagy a cég érdekeit, ha ez szükséges az ügyféllel szemben, úgy, hogy a kapcsolat a lehető legkevésbé sérüljön.

A tréning időtartama: 2 nap

A tréning témái:

  • A kommunikációs elemek (hang, testbeszéd, szöveg) hatása az ügyfélkapcsolatra
  • Az értelmezés kontra tények, mint kommunikációs gát
  • Hogyan telefonálok
  • Kommunikációs stílusom
  • Asszertivitás az ügyfélkapcsolatban-hogyan kérjek, hogyan mondjak nemet?
  • Mikor és hogyan kérjünk elnézést
  • Empátia szerepe
  • Bizalomépítés, partnerorientált kommunikáció
hatekony ugyfelkapcsolat trening

Kivel dolgoztunk már együtt?