Kommunikációs tréning front office-ban dolgozó munkatársaknak

A kommunikációs tréning célja:

Az ügyfélszolgálati munkatársak viselkedési és kapcsolati kultúrájának fejlesztése az ügyfelek nagyobb elégedettsége érdekében. Ezen kívül eszközöket ad nehéz ügyfelek kezeléséhez.

A tréning időtartama: 1 nap

A tréning témái:

  • A kommunikáció alapjai, szerepe a munkában, az interperszonális kommunikáció értelmezése
  • A személyiség szerepe a kommunikációban (Milyen személyiség vagyok – személyiségteszt)
  • Első benyomás értelmezése
  • Verbális és nem verbális kommunikáció értelmezése, szerepe a mindennapi emberi kommunikációban
  • A nem verbális kommunikáció elemzése, felismerése
  • A kommunikáció torzulásának okai
  • Asszertív kommunikáció értelmezése, ennek gyakorlása
  • Ügyfél típusok, nehéz ügyfelek kezelése

 

kommunikacios-trening-front-office-ban-dolgozo-munkatársaknak

Kivel dolgoztunk már együtt?