Panaszkezelés tréning

A panaszkezelés tréning célja:

a résztvevők megismerjék az ügyfélpanasz, illetve a panaszból adódó konfliktusok, stresszhelyzetek sajátosságait. Megértsék és szét tudják választani az ügyfél „problémás” viselkedését a személytől. Megismerjék saját konfliktuskezelési, stresszkezelési gyakorlatukat, az ebben rejlő lehetőségeket. Megtanulják a panaszkezelés, folyamatát, az elméleti ismereteken kívül gyakorlati módszereket kapjanak ezek kezelésére.

A tréning időtartama: 2 nap

A tréning témái:

  • Az ügyfélpanaszról általában
  • A panaszhoz fűződő érzések
  • A panaszos helyzetből származó konfliktusok. A konfliktusok típusai, kezelésük.
  • A panaszkezelés folyamata: a panasz fogadása, áttekintés, a panasz megértése, megoldási bemutatása, a megoldás megvalósítása. Saját megoldási módszerek, best practicek
  • A konfliktus okozta stressz és kezelési technikái. Helyzetgyakorlatok

 

tulkontrollalt-vezetes-rossz-fonok

Kivel dolgoztunk már együtt?